Maandag 26 maart

t-mobile-5 pakbon

De telefoon wordt geleverd, gretig pak ik de boel uit en begin ermee te spelen. Als snel kom ik tot de conclusie dat de telefoon snel vol zit, er blijkt geen geheugenkaart in te zitten. Ik kijk nogmaals alles na, geen geheugenkaart in de doos. Wel een voucher van Sony-Ericsson, dezelfde als vanaf de website te downloaden.

Ik besluit direct t-mobile op te bellen. De telefoniste meldt mij dat de voucher de geheugenkaart is. Nee, die voucher kan niet de geheugenkaart zijn die ik heb besteld, op de pakbon staat nota bene SE k800i + 1 gb musicstick, dat is geen voucher. Ik vraag of ze mijn bestelling compleet willen maken en de geheugenstick na te zenden. Er wordt nogmaals gezegt dat ik die voucher in moet sturen. Dit gesprek loopt op niks uit. Echter ik heb nog een ander punt, ik zou een brief krijgen ter bevestiging van mijn bestelling, die is niet gekomen, de bestelling wel. Ze gaan de brief nasturen. Op dit moment zit er voor mij niks anders op dan de verbinding te verbreken.

Die voucher is een actie van Sony Ericsson en valt dus niet onder mijn bestelling.

Vrijdag 30 maart

De brief ter bevestiging van mijn bestelling is inmiddels aangekomen, ik lees alles nogmaals door en kan niet anders dan tot de conclusie komen dat T-mobile mij een geheugenstick moet opsturen. Nogmaals bel ik, ditmaal bereik ik de afdeling aftersales. Ik leg het probleem uit. En er wordt mij wederom gemeldt dat ik die voucher in moet sturen, zelfs na nog een keer uit te leggen dat mijn bestelling inclusief geheugenkaart is. Als ik heb er niet mee eens ben moet ik maar een klacht indienen.

Dit artikel is onderdeel van een serie blogs over meer dan 10 maanden strijd met T-Mobile:

  1. nieuwe telefoon?
  2. incomplete levering
  3. klachtenbrief
  4. een reactie, geen oplossing
  5. T-wijfel
  6. een pakketje
  7. een half jaar verder
  8. T-Extra
  9. t-NObile
  10. Stichting Geschillen Commissie
  11. T-Mobile geeft zich over!