Een reactie, geen geheugenstick

0
86

Donderdag 26 April

Eindelijk een reactie op de brief, T-Mobile belt mij terug. De brief hebben ze ontvangen, toch vragen ze nogmaals wat het probleem is. Ik leg uit en eindelijk geeft T-mobile toe, de voucher is een actie van Sony-Ericsson. Hierop vraag ik waar de geheugenkaart blijft die ik van T-Mobile krijg. Er wordt mij verteld dat T-Mobile geen geheugenkaarten in het assortiment en het dus niet eens mogelijk is om er één op te sturen.

T-Mobile geeft dus toe dat het onduidelijk is, maar onmogelijk. Op de vraag hoe ze mij dan wel verder kunnen hebben, wordt mij verteld dat ze mijn brief kunnen doorsturen naar de klachtenafdeling… Daar was mijn brief aangericht, welke afdeling heb ik dan nu aan de lijn.

Het telefoon gesprek loopt dood daar ik niet verder wordt geholpen.

Woensdag 2 Mei

Opnieuw telefoon van T-Mobile, ditmaal de klachten afdeling. Na nogmaals opnieuw het probleem uit te leggen wordt ik weer gewezen op de voucher van Sony-Ericsson. De brief is gelezen, toch lijkt T-Mobile niet te begrijpen dat ik recht heb op een geheugenkaart. Er wordt mij gemeld dat T-Mobile mij niet verder kan helpen. Mocht ik een nieuwe klachten brief sturen, dan komt die toch weer bij dezelfde afdeling terug en zal er niks mee gedaan worden.

Het spoor loopt helemaal dood bij T-Mobile… Ze weigeren mij in deze kwestie te helpen.

Dit artikel is onderdeel van een serie blogs over meer dan 10 maanden strijd met T-Mobile:

  1. nieuwe telefoon?
  2. incomplete levering
  3. klachtenbrief
  4. een reactie, geen oplossing
  5. T-wijfel
  6. een pakketje
  7. een half jaar verder
  8. T-Extra
  9. t-NObile
  10. Stichting Geschillen Commissie
  11. T-Mobile geeft zich over!