raar, maar waar!

t-NObile

22 September

Een antwoord op mijn pakketje: een pakketje.
T-Mobile blijkt de annulering van mijn contract niet te accepteren.
Wel geven ze toe dat de geheugenstick niet hun verantwoordelijkheid is..
Maar ze hebben er wel melding van gemaakt.
Nu snap ik het niet meer..
Ik heb een garantiebewijs van een geheugenkaart, T-mobile geeft dus garantie, maar wil de kaart zelf niet leveren en heeft hier geen verantwoordelijkheid voor?

tmobile-6

Het lijkt dus aardig vast te zitten aan de kant van T-Mobile,
toch het ik nog één idee, een heel redelijk voorstel:

Geachte Mevrouw,

Hierbij een reactie op uw brief van 21 september.
Het ontbinden van het contract is misschien een overdreven stap, daarom wil ik hierbij nog één voorstel doen.
De overeenkomst van 24 maart bestaat uit 2 dingen, een dienst en een product.
Met de dienst ben ik tevreden, maar helaas is het product tot op heden niet compleet door jullie geleverd.

Daarom wil ik het volgende voorstellen:
– Het abonnement wordt met terugwerkende kracht omgezet naar een Sim-Only Relax 100 met Relax 2006 sms 25 als 1 jarig contract, met de prijzen zoals die op 24 maart gelden.
– Daarnaast zal ik de door jullie incompleet geleverde producten terugsturen.

Ik zal dus klant blijven bij T-Mobile, maar de problemen die te maken hebben met de levering van het bijbehorende product zullen hiermee aan de kant worden geschoven.

Was getekend,

Frank

Nu is het natuurlijk weer afwachten, maar mochten ze dit weigeren dan hebt ik gedaan wat in alle redelijkheid mogelijk is op tot een nette oplossing te komen.

Dit artikel is onderdeel van een serie blogs over meer dan 10 maanden strijd met T-Mobile:

  1. nieuwe telefoon?
  2. incomplete levering
  3. klachtenbrief
  4. een reactie, geen oplossing
  5. T-wijfel
  6. een pakketje
  7. een half jaar verder
  8. T-Extra
  9. t-NObile
  10. Stichting Geschillen Commissie
  11. T-Mobile geeft zich over!