vodafone_antwoordGeachte heer Mulder,

Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat u een klacht heeft over de compensatie en over Vodafone webcare.

We wilden graag een universeel gebaar maken richting klanten. Daarbij realiseren we ons dat dit gebaar bij de ene klant meer in de smaak zal vallen dan bij de ander klant. We hebben gekozen voor een weekend gratis sms’en binnen Nederland in het weekend van 5 en 6 december, omdat het grootste deel van onze klanten daar veel gebruik van maakt. Het is helaas niet mogelijk iets anders te kiezen.
Verder is het sales-kanaal autoriteit over het al dan niet leverbaar zijn van een toestel. Het webrelations gedeelte specialiseert zich meer in gevallen als de storingen bijvoorbeeld. Ik verzoek u dan ook het sales-kanaal te raadplegen wanneer u hier vragen over heeft.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

———————————————–

Mijn reactie:

Goedemorgen,

Ik wordt dus op maandag 7 december voor het eerst door Vodafone geinformeerd, dat ik het weekend ervoor gratis had kunnen smsen. Alle andere berichtgeving ging via de pers.
U spreekt over een universeel gebaar richting klanten. Het is bekend dat er al een groep een uitzondering hierop is, de groep met de 1000 sms blox. Dus het is geen universeel gebaar.

Daarom verzoek ik nogmaals,
daarbij meegenomen dat u uitzonderingen heeft gemaakt op het gebaar
en daarbij meegenomen dat ik als klant niet vooral ben geïnformeerd,
om alsnog in te gaan op mijn voorstel en op de volgende factuur de voorgestelde €2,22 in mindering brengt.

Met vriendelijke groet,
Freakenstein

8 REACTIES

  1. Mensen met een 1000 sms blox zijn wel ‘gecompenseerd’, want die mogen din de maand december 2000 smsjes versturen ipv 1000. Of iemand daar ook iets mee doet is dan natuurlijk nog maar de vraag…

  2. Tja…
    Dat is ook het hele punt.

    Vodafone heeft zelfs een webreclame campagne eruit gegooid over dit ‘gebaar’.
    En klanten met ‘1000 sms blox’ hebben wél persoonlijk bericht ontvangen van Vodafone.

    Overigens bizar dat Vodafone niet binnen twee dagen heeft geantwoord, zoals ze in de auto-reply meldden (dat zou vrijdag zijn),
    maar precies ná het weekend van het ‘gebaar’.

  3. ja een sigaar uit eigen doos… simpel hoor als ik dat zo ook mag doen… dan heb ik gisteren nog een leuke aanbieding voor je… bij een glimlach gratis slof sigaretten… VERTEL HET DOOR… over gisteren…
    .-= HUUB´s laatste blog ..Nooit achter je oren…!!! =-.

  4. en jawel hoor…Ik rammel hier een antwoord neer en zie: een SMS van Vodafone!
    “Het Passport tarief voor internet op je mobiel in het buitenland is verlaagd.Je betaald geen kosten meer van €0,79 per sessie.Meer info: vodafone.nl/passport”

    Zomaar een prijsverlaging…als de Opta er maar achteraan zit doen ze dat wel he?

Comments are closed.