250.000 pageviews in oktober?

News Feed Forums Het Geheime Staff Forum Algemeen 250.000 pageviews in oktober?

Viewing 1 - 9 of 9 posts
  • Author

freakenstein
    Administrator

Er zijn nog (ruim) twee maanden tot dan, wat kunnen we doen om dan de bezoekersaantallen legendarisch te maken? Zelf dacht ik aan iets wat de komende twee maanden aandacht krijgt, om uit te monden in een grote finale(s) op/rond Halloween.

Even een paar dingen die zo naar boven komen:
    – Altijd makkelijk, een prijsvraag of vragen waarvan de winnaars bekend worden gemaakt op Halloween. Verwachten we nog iets leuks/kunnen we iets regelen met uitgevers?
    – Tot aan Halloween een feuilletonverhaal op de site, wekelijks een bijdrage van bijvoorbeeld max 500 woorden, geschreven door afwisselende leden van de redactie. Met natuurlijk een knallende ontknoping op Halloween zelf. Als er interesse is, wil ik de voorzet met het eerste deel wel geven.
    – Een paar Halloween specials op het algemene forum. Zoals ‘wie of wat zou jij willen zijn met Halloween’; ‘Halloween standoff – Waarom wint Michael Myers wel/niet van……’; enz.

Andere ideeën anyone?

Cheers,
    Bart

freakenstein
    Administrator

Ik plak mn antwoord eronder:

misschien dat je een foto van je vetste Halloween outfit kunt insturen/ showen? Dat we daar een aparte pagina voor maken?

En dan zijn er nog de feesten, misschien kunnen we daar wat over schrijven. Waar je dit jaar allemaal heen kunt/ muziek types en daarna een review…

freakenstein
    Administrator

Leuk, leuk, ik ga ook nog even flink nadenken.

Een lijstje met Halloweenfilms is afgezaagd, maar iets met een Nederlandse twist misschien? De Hollandse Halloween Honderd ofzo

freakenstein
    Administrator

Via de site, nieuwsbrief, Facebook ed mensen oproepen om hun eigen korte horrorfilm te maken. Ook uitzetten daar waar studies gevolgd worden die hieraan raken. De prijs is natuurlijk eeuwige roem 😉

freakenstein
    Administrator

31 dagen Halloween, in Oktober elke dag een filmreview?

Van minder bekende films? Of films die de reviewers aanraden tijdens Halloween? Of vier themaweken? Er kan natuurlijk gelijk begonnen worden met reviews schrijven want die kunnen toch op datum ingeplanned worden?

Een filmlijstje hebben we vorig jaar al gedaan middels een top 5.
    [hr]
    @Frank wrote:

Leuk, leuk, ik ga ook nog even flink nadenken.

Een lijstje met Halloweenfilms is afgezaagd, maar iets met een Nederlandse twist misschien? De Hollandse Halloween Honderd ofzo

Hoe bedoel je Hollandse?

Anders wat “bekende” Nederlanders vragen naar hun favoriete horrorfilms?

freakenstein
    Administrator

Niemand?

freakenstein
    Administrator

Ik vind het idee om elke dag in oktober een recensie te plaatsen erg leuk.
    Misschien is het leuk om de 100 meest invloedrijke Horrorfilms te reviewen? – we hebben een lijst opgesteld door Eli Roth, John Landis en Roger Corman. Dit zijn toch wel films die iedereen gezien moet hebben.

Kostuums is absoluut leuk! Afgelopen 2 jaar heb ik een artikel geplaatst met ideeen voor halloweenkostuums. We zouden mensen kunnen vragen of ze hun kostuums willen insturen, echter ben ik bang dat het eindresultaat niet erg veel foto’s zullen zijn. Misschien koppelen aan een prijsvraag?
    Make-up tutorials? Lijst met goede verkoopwinkels?

Een verslag van alle feesten – films op tv – is altijd goed

We zouden ook een lijst kunnen maken met dingen die je kunt doen tijdens halloween als je geen zin hebt om naar een feest te gaan (films kijken, pumpkin carving, spokenjagen etc)

Lekkere recepten? Hoe je creepy cocktails en gruwelijke cocktails kunt maken?

We zouden ook nog een onderzoekje kunnen doen onder onze lezers over hoe zij halloween vieren (en hoe ze het graag willen vieren) en wat ze van halloween weten. Vervolgens kunnen we deze verspreiden naar de diverse nieuwssites ^^

freakenstein
    Administrator

Elke dag iets nieuws om mensen te trekken werkt wel. Minstens 1 recensie lijkt me een goed plan, zoals al eerder gezegd kan dat ook met ‘voorwerk’. Films, games, comics & boeken die nu al uit zijn/binnenkort uitkomen. Mogelijke boeken van mijn kant die ik (dan) heb en waarover ik kan schrijven, zijn:
    Dust & Decay / Rot & Ruin – Jonathan Maberry
    This Is Not A Test (juli 2012) – Courtney Summers
    Blackout (deel 3 Newsflesh trilogie, juni 2012) – Mira Grant
    Siege (deel 3 As The World Dies trilogie, mei 2012) – Rhiannon Frater
    Dead Tropics (mei 2012) – Sue Edge
    The Sacrifice (deel 4 The Enemy – sept 2012) – Charlie Higson

Verder lijkt me een wedstrijd/wedstrijden leuk. Beste eigen Halloween kostuum, beste ingeleverd kort verhaal met Halloween als thema, beste nieuwstip over Halloween gerelateerde onderwerpen, links naar nieuwe films op YouTube enz. We hebben vast wat dvd/game/boek materiaal om weg te geven…

freakenstein
    Administrator

voor Halloween, misschien een klein stukje of villafane studios, ter inspiratie voor het pumpkin carving? Is wellicht een leuke aandachtstrekker.

zie site: http://villafanestudios.com/gallery/the-pumpkins-2

Viewing 1 - 9 of 9 posts

Log in to reply.