UPC deelt aan klanten boetes uit indien deze niet binnen het betalingstermijn betalen, bij te laat betalen is dit €20,-
Dit staat in de algemene voorwaarden omschreven als ‘brengt UPC administratiekosten in rekening’.
Wat is het geval?
- UPC stuurt op 8 juni een acceptgiro voor periode 1, betalingstermijn tot 16 juni.
- Op 11 juni stuurt UPC een nieuwe acceptgiro voor periode 1+2, betalingstermijn tot 24 juni.
Vraag: Aan welk betalingstermijn had ik mij hier moeten houden?
Ik ben benieuwd naar de antwoorden.
eerst maar eens kijken of ze de geleverde diensten wel naar behoren hebben geleverd…Daarna,ach..bellen maar weer
het gaat niet om de geleverde diensten,
het gaat puur om deze vraag.
Overbodige vraag: Alleen UPC staat aan de kant van UPC,de rest is het gewoon met je eens dat het belachelijk is!En als antwoord krijg je dan..de 24e.Misschien krijg je dan in periode DRIE een korting voor wat je dan nu eigenlijk teveel betaald.(ga daar maar niet van uit,bellen minimaal 3 keer:dan kom je bij een persoon uit met meer mogelijkheden.De eerste twee keer euh..Net zo om de brij heen draaien als dat ze zelf doen)
Daar zijn ze bij UPC inderdaad erg goed in.
BTW..heb je eigenlijk al betaald ? 😛