Vandaag kwam dan het verwachte pakketje vanuit het reparatiecentrum in België.
In deze doos zat de mijn HTC, nouja, hoewel de buitenkant nog dezelfde krassen bevat, is het duidelijk dat HTC de hardware heeft vervangen.
De camera op mijn HTC is gerepareerd onder garantie, dus kostenloos. Ook het laten ophalen en terugbezorgen van het toestel zat allemaal bij de service in.
Hier kunnen diverse bedrijven een voorbeeld aannemen, een perfecte service!
Hoe groot is zo’n foon eigenlijk?Zijn we qua formaat weer terug bij de oer-mobiele-unit?
mijn verhaal is een beetje anders. toestel naar kpn terug gebracht met drie duidelijke klachten. praat hier over een HTC hero twee maanden oud. na twee weken kon ik het toesll weer ophalen bij de kpn. ze haden het opgestuurd!!. buiten een sticker op de achterzijde zijn geen van de klachten opgelost. wederom weer naar de kpn on het toestel op te laten sturen. zonde van mijn tijd. maar wie weet volgende keer wel goed. hoop ik
Gewoon HTC opbellen en KPN overslaan. 🙂
hoe heet dat reparatiecentrum ook alweer, heb jij dat nummer nog?! mijn touch hd is nu ook stuk, laadt niet meer op, ze hebben al onder garantie het scherm vervangen.
alvast bedankt!
Kwestie van HTC bellen
http://www.htc.com/nl/CA_Hotline.aspx
Netherlands +31 (0)20 – 715 7310 Ma – Zat 09:00- 18:00 (Ma – Vrij) 09:00- 13:00 (Zat)
Succes!