raar, maar waar!

Klachtenbrief

Maandag 2 april

Ik moest een klacht indienen indien ik het niet met t-mobile eens was, want telefonisch kon het niet afgehandeld worden. Hierbij de klachtenbrief aan de telecomprovider T-Mobile:

T-Mobile Netherlands BV
Postbus 16272
2500 BG
Den Haag

Hilversum 2 april 2007

Betreft: incomplete aflevering SE k800i + 1GB M2 Music Stick

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heb ik telefonisch bij u een nieuwe telefoon besteld, de SE k800i.
De verkoper meldde mij de voordelen ten opzichte van de Nokia variant.
Eén van de voordelen is dat de SE k800i wordt geleverd met een 1GB M2 Music Stick.
Ik ging hiermee akkoord.
Op de dag van de levering, bij het openen van de doos was ik extra blij omdat er een voucher in de doos zit voor een extra gratis 1GB M2 Music Stick vanuit het bedrijf Sony-Ericsson.
Tot mijn schrik bleek de telefoon niet te beschikken over de 1GB M2 Music Stick zoals ik had besteld. Ook niets in de doos te vinden.
Na meerdere telefoontjes met de helpdesk en after-sales blijkt dat de voucher vanuit Sony-Ericsson door moet gaan als de Music Stick die ik bij T-Mobile heb gekocht.
Echter ik heb geen voucher besteld en noch zie ik dit als product van T-Mobile.
Het product dat ik besteld heb staat op de bevestiging van bestelling, de factuur en de pakbon vermeld als:
Sony-Ericsson K800i + 1GB M2 Music Stick
En daarom meld ik hierbij nogmaals dat ik een incompleet artikel heb onvangen en daarom ik wens het ontbrekende onderdeel, 1GB M2 Music Stick, spoedig te mogen ontvangen.

Bij voorbaat dank,

Frank Mulder

Bijlagen:
-bevestiging contractsvernieuwing
-factuur
-pakbon tpg

Dit artikel is onderdeel van een serie blogs over meer dan 10 maanden strijd met T-Mobile:

  1. nieuwe telefoon?
  2. incomplete levering
  3. klachtenbrief
  4. een reactie, geen oplossing
  5. T-wijfel
  6. een pakketje
  7. een half jaar verder
  8. T-Extra
  9. t-NObile
  10. Stichting Geschillen Commissie
  11. T-Mobile geeft zich over!